In dit blog het klantverhaal van Gerhard Top over zijn ervaring met SonSense Storytelling. “We leveren VoIP telecom oplossingen voor allerlei soorten klanten, allemaal met eigen wensen en behoeften. Sonja maakte voor ons een flink aantal blogs en klantverhalen, die heel mooi overbrengen waar we voor staan.”

Prettig leesbaar

“Telefonie gaat om bereikbaarheid, soepel klantcontact. Dat er veel mogelijk is om dat efficiënter te laten verlopen, beschrijft ze op een heel prettig leesbare manier. Zo creëert ze awareness en raakt daarmee een snaar bij onze doelgroep.”

Enthousiasme en professionaliteit

“Wat ik bijzonder prettig vond, was de zelfstandigheid en professionaliteit waarmee ze onze klanten te woord stond. Het enige dat ze nodig had, waren de contactgegevens en ze ging aan de slag. Ik heb vaak meegeluisterd, met haar enthousiaste aanpak kreeg ze leuke feedback. Waarvan ze in no time weer een mooi verhaal in elkaar wist te zetten.”

Echt verplaatsen in klanten

“Met haar oprechte interesse in de bedrijfsvoering en problematiek van onze klanten, kreeg ze zaken boven water waarvan we als bedrijf niet altijd bewust waren. En die zaken spelen vaak ook bij andere potentiële klanten, zodat je aanhaakt op hun leefwereld. Dan spreek je hun taal, laat je zien dat je je in je klanten verplaatst.”

Waardevolle content

“Ze interviewde niet alleen onze eindgebruikers, maar ook ons netwerk van resellers. Een pittig distributiekanaal van vaktechneuten, maar ook dat kon ik met een gerust hart aan haar overlaten. Onze resellers voelden zich serieus genomen met haar benadering, durfden daardoor waardevolle content met ons te delen.”

Juiste tone-of-voice

“Ik heb er zelf nauwelijks werk aan gehad. Dat is niet vanzelfsprekend, want vaak duurt het wel een tijdje voor mensen onze markt en business goed begrijpen. Ze pakte dat heel snel op, prikte door de technische materie heen en maakte er begrijpelijke taal van. Herkenbare, aansprekende verhalen voor onze doelgroep met precies de juiste tone-of-voice. Dat kan echt niet iedereen!”

Ook jouw meerwaarde vertalen in goede content?

Voor nieuwe content, redactie of je complete verhaal ben je bij SonSense Storytelling aan het juiste adres. 

 

Laat mij jouw verhaal vertellen!

Gratis intake

Bel of mail me via mijn contactgegevens of vul hier je gegevens in. 
Dan maken we snel een belafspraak voor jouw verhaal!

Bel mij

7 + 4 =

Sonja Remkes

06 - 241 55 629

info@sonsense.nl

Share This